Norite gauti naujienas?
Prenumeruoti
 
 

Garantija

Pardavėjas visais atvejais garantuoja daiktų kokybę - garantija pagal įstatymą.

Tuo atveju, kai pirkėjo įsigyta prekė turi kokybės trūkumų, pirkėjas, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.338 straipsniu turi teisę reikšti reikalavimus dėl daikto trūkumų per protingą terminą, bet ne vėliau kaip per dvejus metus nuo daikto perdavimo dienos, jeigu įstatymai ar sutartis nenumato ilgesnio termino. Terminas reikalavimams dėl gabenamų ar paštu siunčiamų daiktų trūkumų pareikšti skaičiuojamas nuo prekių pristatymo dienos.

 

Kokybiškų prekių grąžinimas

Internetu įsigytų tinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.228(10) straipsniu.

Pirkėjas, sudaręs pirkimo-pardavimo sutartį įsigydamas prekę naudojant tik ryšio priemones (internetu ar telefonu), todėl prieš pirkdamas negali gyvai apžiūrėti bei įvertinti prekės, turi teisę pakeisti/grąžinti įsigytas prekes, Pardavėjui apie tai raštu pranešdamas per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos ir atgauti visus už jas sumokėtus pinigus. Pirkėjas gali atsisakyti dalies ar visų prekių, pirktų su viena pirkimo-pardavimo sutartimi.

Pirkėjas, sudaręs pirkimo-pardavimo sutartį įsigydamas prekę naudojant tik ryšio priemones (internetu ar telefonu), bet prieš pirkdamas turi galimybę gyvai apžiūrėti bei įvertinti prekes, grąžinimą galimas tik bendru šalių susitarimu.

Tinkamos kokybės prekes galima grąžinti per 14 dienų, jei:

  • visos grąžinamos prekės supakuotos originalioje tvarkingoje pakuotėje ir komplektacijoje, nepraradusios prekinės išvaizdos (su etiketėmis, apsauginėmis plėvelėmis ir kt.)
  • prekės nesugadintos ir nenaudotos
  • grąžinant prekę pateikiamas jos pirkimą patvirtinantis dokumentas (sąskaita faktūra ar pirkimo kvitas)
  • kartu su grąžinama preke pateikiamas užpildytas prekės grąžinimo dokumentas (laisvos formos prašymas).

Tinkamos kokybės prekių per 14 dienų grąžinti negalima, jei:

  • prekės prarado prekines/originalias savybes
  • neatitinka kitų LR teisės aktuose apibrėžtų nuostatų

 

Grąžinamą prekę prašome pristatyti Jums patogiu būdu į UAB „Reto“ parduotuvę „Shamanas“:

Parduotuvė „Shamanas“, PC MADA

Viršuliškių g. 40

Vilnius LT-05112

 

Pardavėjas turi teisę nepriimti tinkamos kokybės prekių atgal, jei prekei ar jos pakuotei padaryti pakeitimai, kurie nebuvo būtini, norint apžiūrėti prekę (nuplėštos etiketės, pažeistos apsauginės plėvelės, kt.)

Tinkamos kokybės grąžinamos prekės ar jos pakuotės pažeidimo atveju, grąžinimas galimas tik bendru šalių susitarimu.

Pardavėjo parduodami gaminiai iš stiklo yra negrąžinami.

UAB „Reto“ nedelsdama ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kurią ji gavo vartotojo pranešimą apie sutarties atsisakymą, įsitikinusi, kad prekė yra nepraradusi savo pirminės išvaizdos, be pažeidimų bei su preke pateiktuose dokumentuose esanti informacija yra teisinga, įsipareigoja grąžinti vartotojui visas šio sumokėtas sumas, įskaitant vartotojo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas.

Pirkėjui tenka tik tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos - tai yra, UAB „Reto“ nekompensuoja pirkėjo patirtų išlaidų siekiant grąžinti kokybišką prekę.

 

Norime pažymėti: pasirinkdami prekių pristatymą per kurjerių tarnybą arba paštu, jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ar siuntų taško darbuotojui ir paprašykite surašyti pakuotės pažeidimų aktą. Priėmus užsakytas prekes ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.

 

Nekokybiškų prekių grąžinimas

Jei pirkėjo įsigytos prekės yra netinkamos kokybės dėl pardavėjo ar gamintojo kaltės bei nesustatyti pažeidimai, atsiradę dėl pirkėjo kaltės (netinkamo vartojimo, prekės detalių keitimo, kt.), UAB „Reto“ įsipareigoja, o pirkėjas, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.338 straipsnyje nurodytais terminais turi teisę:

1) reikalauti iš pardavėjo nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą);

2) reikalauti iš pardavėjo nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu;

3) reikalauti iš pardavėjo atitinkamai sumažinti kainą;

4) vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą.

 

Turite klausimų dėl pristatymo ar prekių grąžinimo?

Kviečiame kreiptis tel. 864570115 arba el. paštu info@shamanas.lt.

 

Jei Jūsų netenkina el. parduotuvės siūlomas sprendimas, informuojame, jog prašymą/skundą dėl mūsų elektroninėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/.

 
Peržiūrėti krepšelį
Šiuo metu
krepšelyje yra

 

Tel. +370 645 70115
El. paštas info@shamanas.lt

Darbo laikas:
I-VI 10.00 - 21.00
VII 10.00 - 18.00